Xboxlife forum

Lidt blæret Lir til din Xbox

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Lidt blæret Lir til din Xbox

Indlægaf GrillBillerDK » 29. jan 2004 20:37

Jeg var lige forbi EBgames i fisketorvet i KBH.. og der opdagede jeg at de var begyndt at sælge de orginale bære tasker med Xbox logo osv.

De er den første danske butik jeg har set som sælger dem. så .. det kunne da godt tænkes at jeg hverfal skal ind og købe en sådanne taske.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Playkid » 29. jan 2004 20:45

Jeg har faktisk ingen ide om hvordan de ser ud, du har vel ikke et billede for jeg kunne godt bruge sådan en.
Playkid
 


Indlægaf Rebelheart » 29. jan 2004 20:51

Hvorfor dog betale for at få lov til at reklamere :?:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 29. jan 2004 20:54

De skal have tjent nogle penge ind på deres Xbox ;)
Og forhåbenligt er det også en god taske.
Playkid
 


Indlægaf GrillBillerDK » 29. jan 2004 20:54

tja.. det tænker jeg også hvert år når Tuborg sælger Tuborg nissehuer osv...


men ellers ser de sådanne ud:
Billede
Billede
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 29. jan 2004 21:58

Man kunne vel også bruge den som skoletaske :)
Men man vil vel blive anset for lidt af en Nørd hvis man kommer med sådan en i skole :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 29. jan 2004 22:04

skulle man så være en alkoholiger hvis man så gik med en tuborg halstørklæde?
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Rechain » 30. jan 2004 09:30

Jeg skal have skaffet sådan en fætter der...
Da min gamle Tomb Raider taske (som jeg vandt i en The Voice Konkurence) ikke har det for godt....hehe...

Hvor meget koster de?!? :shock:
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Buktu » 30. jan 2004 17:42

Nej nej grillbiller... Øl er noget andet.. Det er noget alle kan relatere til.. mens Xboxen mere er for gamere og sådan noget.. Derfor vil diverse pop tøser/drenge finde det ret Nørdet :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Kaninus » 31. jan 2004 09:41

1. Hvad er der galt i at være en nørd? Vi er jo efterhånden i flertal i dagens Danmark.

2. Hvis man endelig skal reklamere for noget, så skal det da være Xbox.

3. Hvem tar sig af hvad en poptøs mener??? ;)
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Buktu » 31. jan 2004 19:07

Heh.. You got a point... Overvejer stærkt om jeg skal købende den som Skoletaske :) Min skole ligger alligevel lige ovre på den anden side fa vejen så det er ikke så langt jeg skal bære på den....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Hubbi » 31. jan 2004 22:47

Når man ser hvad børn og unge løber rundt med i dag af skoletasker med reklame for tegnefilms figurer o.lign,så vil jeg sige at den Xbox taske er meget pænere.Den er mere neutral i det end hvis der sidder en Pokemon eller Dragon Ball figur på :lol:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Rebelheart » 1. feb 2004 00:44

Jeg bryder mig ikke om at reklamere. Derfor sørger jeg for altid at bære mine indkøbsvarer og lignende ting i neutrale hvide poser. Mit tøj bærer også præg af ikke, at have prangende logoer/firmanavne siddende :!:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Peet » 1. feb 2004 00:52

Jeg bekymrer mig ikke så meget om, om jeg reklamerer eller ej. Xbox'ens farver er pæne nok, og de er blevet tilført tasken, så den er jo meget sej at se på.

Og det viser lidt éns respekt! =)

Men jeg syns det er ok ikke at ville reklamere..
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Anders chr pedersen » 11. mar 2004 14:20

Hvorfor ikke reklamere for Xbox, at spille på konsol er en livsstil, ikke betydning med at være NØRD :oops: jeg vil ikke have noget imod at gå med en taske 8) teoretist set behøver xb ikke nogen reklamer. det er jo maskine nr.1. :twisted:
Anders chr pedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster

cron