Xboxlife forum

Klipsch ProMedia Ultra 5.1 med Xbox??

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Klipsch ProMedia Ultra 5.1 med Xbox??

Indlægaf sir_nilo » 29. jan 2004 17:05

Er der nogen der ved om man kan få ProMedia Ultra 5.1 til at virke med sin xbox? Hvis man eventuelt også købte ProMedia DD-5.1? (klipsch.com)

Er der nogen der bruger lignene lydsystem til sin xbox? evt. logitech z-680, creative's sæt til konsoler??

Sir Nilo.
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf GrillBillerDK » 29. jan 2004 17:27

1: Køb dig et advarnce scart kabel til din Xbox.
2: gå ind i din Xbox opsætning og sæt den til 5.1 (evt med DTS)
3: sæt det optiske kabel til
4: så er der lyd
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Rebelheart » 29. jan 2004 17:31

Jeg har et logitech z-680 system og er meget tilfreds. Kan helt klart anbefales.
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 29. jan 2004 17:36

Ditto med Rebelheart:)
Playkid
 


Indlægaf Ryo » 29. jan 2004 17:56

Hvad med dem her er de pengene værd?

Billede

1699.- hos Elgiganten. De bliver også anbefalet inde på www.gamebits.dk hvad koster de der Promedia Ultra?

*Edit* Hmm så vil jeg næsten hellere have dem her

Billede

LOGITECH X-620 6.1 lyd og de vejer 21kg! Mod Creatives 7.5kg, vægt er næsten altid godt når man snakker højtalere og så til 899.-
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf GrillBillerDK » 29. jan 2004 18:10

Det er det anlæg jeg har...
Det er ganske udemærket.
Ingen plastic klang, og det kan spille i orden højt.


dog kunne jeg godt tænke mig nogle større front højtaler... de er lidt små fysiks.. hehe

Altså Creatives løsning
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf sir_nilo » 29. jan 2004 19:51

Tak for jeres indlæg...

Nu står mit valg mellem Logitech z-680 (ca. 3500,-) eller creative gigaworks s750 (ca. 3500). Men jeg ved ikke om jeg skal havde en digital decoder med til creative sættet, for jeg kan ikke finde ud af om det har optisk indgang.

Sir Nilo
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf GrillBillerDK » 29. jan 2004 19:58

inspire 5.1 5500D?
Ja den har digital indgang.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Salleman » 30. jan 2004 11:24

Hvad med lige at overveje købet af et rigtigt anlæg istedet... Det er trods alt stadig januar, så det burde være muligt at få sig en Dolby Digital 5.1 forskrækker med et par sattelitter og en sub til en billig penge på udsalg.. Og hvis man så skal ud og bruge at par hundrede mere, så er det det værd. Der er altså en lille smule mere "Power" i et rigtigt anlæg..

For nu lige at komme med at eks. på hvor billigt det kan være, så købte jeg selv sidste år en Onkyo reciver med Dolby D og DTS + fem styk sony sattelitter og en motherf***er sub til en samlet pris på 3200kr.. Så det kan gøres billigt..
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron