Xboxlife forum

Bill Gates??

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Har Bill Fortjent det

Afstemning sluttede 17. feb 2004 09:20

Ja
25
89%
Nej
2
7%
ved ikke
1
4%
 
Afgivne stemmer : 28

Bill Gates??

Indlægaf stuckpizza » 28. jan 2004 09:20

Der stod på forsiden af xboxlife.dk at bill gates bliver slået til Sir etellerandet...
synes du at han har fortjent det?
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Specialty » 28. jan 2004 11:34

Uden tvivl JA!, han har gjort uhyggeligt meget for IT verdenen. Uden ham ville der ikke stå en computer i hvert andet hjem. Og teknologien ville aldrig have haft den acceleration som den har idag. Ikke for at tale om penge, han har hævet den samtlige indtjæning i IT verdenen med over 80%. Han har været skyld I at bl.a. jeg arbejder inden for IT verdenen idag, ikke rent personligt men i øjemål med at hans MS-DOS gjorde mig interesseret i computere i sin tid.

/me knæler for Sir. Bill Gates

Specialty. :)
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf TuxPower » 28. jan 2004 12:14

Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Peet » 28. jan 2004 15:27

Joo, han har sgu egentlig fortjent det,, sej fyr.. jeg snakkede med ham i går, og han gav mig en lille drink osv.. :P
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 29. jan 2004 17:52

Heh.. Specialty det er så det næste du skal gi dig til :D Få /Me funktionen til at virke :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Azbox » 4. feb 2004 21:57

ja!! han har sgu fortjent det :D
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf PsykopatGamer » 5. feb 2004 16:45

ja :D han er en gud for mig :P
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Papa » 5. feb 2004 18:02

Specialty: Det hele var jo sket alligevel! Vil godt indrømme at jeg ikke har meget forstand på det, men der har jo været mange problemer med windows.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Buktu » 5. feb 2004 20:30

Det var da ikke nødvendigvis sket alligevel.. Og hvis det var var det nok ham den anden der havde gjort der skulle belønnes..... Men det var ikek gået så hurtigt som det gør nu.. For siden Gates nu var den første var der jo nok gået noget tid før en anden havde gjort det.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Papa » 5. feb 2004 21:04

Han var jo ikke den første så. IBM og MS kæmpede samtidigt, der var altså ikke nogle der var før den anden og OS2 var langt bedre end windows.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Buktu » 6. feb 2004 14:32

Tjah.. Et eller andte må han jo have gjort rigtigt.... Tydleigt at se idag... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf TuxPower » 6. feb 2004 14:40

  • Bill Gates KØBTE QDOS, som blev omdøbt til MS-DOS, for $50.000.
  • Hvis man blev slået til ridder for at lave et OS som Windows, ville man også blive slået til ridder for at lave en bil uden låse og som sprænger i luften uden grund når man kører i den.
  • Bill Gates bilver for det meste slået til ridder p.g.a. Bill and Melinda Gates Foundation
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Rebelheart » 6. feb 2004 16:20

Hvem er idioten, som har stemt nej :?: :shock:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf L1 Solid » 6. feb 2004 16:57

Han behøvs da ikke at være idiot bare fordi han har en anden mening en du har, som tux siger så købt bill qdos, dog er det ikke mig der har stemt nej.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf DRHooKDK » 6. feb 2004 17:37

du siger at der hele tiden er noget galt med windows.... så må jeg ha noget andet selvom der står windows xp pro på pakken... siden ejg fik xp har jeg ikke måtte lukke min computer på knappen en eneste gang og jeg ha kun trykket ctrl+alt+del 1 gang... og det er et halvt år siden...Hail the knight! og vis du vil ha en macintosh så værsgo!!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron