Xboxlife forum

Hvad savner du på xboxlife.dk?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Peet » 22. jan 2004 20:40

Jeg giver dig ret, men jeg vil lige notere, at for mig virker det med Ulæste emner allerede... de tråde der er orange i stedet for hvide, indeholder emner som jeg ikke har set den sidste post i endnu. Gør den ikke det med dig?
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Specialty » 22. jan 2004 20:56

Evt. kan I jo også bruge

http://www.xboxlife.dk/forum/search.php ... d=newposts

indtil det bliver lavet, denne viser tråde siden sidste besøg..

Salleman, det hele bliver meget mere personligt senere hen, der bliver arbejdet på et system så dem som har profiler har ekstra funktioner på siderne bl.a. det med at forsiden bliver personlig.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Salleman » 22. jan 2004 21:09

Pete the Elite skrev:Jeg giver dig ret, men jeg vil lige notere, at for mig virker det med Ulæste emner allerede... de tråde der er orange i stedet for hvide, indeholder emner som jeg ikke har set den sidste post i endnu. Gør den ikke det med dig?

:?: Hos mig er alt blåt...

Og til specialty. Det lyder squ lækkert. Siden er jo ikke engang en måned gammel, så jeg stiller måske lidt før høje krav lidt for tidligt. Men rart at høre at du arbejder på sagen.
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Specialty » 22. jan 2004 21:34

Salleman: Det Pete mener kan du se ude på Forum index siden, nederst er der en beskrivelse af iconerne, f.eks det icon med blå ring og gult i midten betyder ulæste tråde... Dem som er helt blå betyder at du har læst alt i dette fora... Se mere på www.xboxlife.dk/forum

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Ryo » 26. jan 2004 19:13

Der burde være et "Hvad sker der på Live iaften" forum

Jeg syntes "Turneringer" og "Kampe" bliver for seriøst til at man lige smider en ide om at spille motogp 2 op. Og det er lidt for besværligt at kigge alle de der "Action", "Racing", "RPG" forumer igennem for at se om der sker noget.

Det er bare min mening tak. Ellers super forum. :D
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Specialty » 26. jan 2004 20:05

Rye, dette er taget til efterratning.. Dog tror jeg at vi laver det på en lidt anden måde.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 26. jan 2004 22:43

Det kunne være fedt, hvis der ville være muligheder for at skrive kommentare til nyhederne.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Specialty » 26. jan 2004 22:45

Det arbejdes der også på...
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron