Xboxlife forum

Spørgsmål angående Live abonnement.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Spørgsmål angående Live abonnement.

Indlægaf Hubbi » 9. jan 2004 20:37

Hej

Mit 2 måneders Live abonnement er ved at løbe ud,og Microsoft vil gerne have 59 kr om måneden hvis jeg vil fortsætte med at have Live,men hvis jeg nu køber et Live starter kit - kan jeg så ikke bare indtaste den nye abonnement kode på 12 måneder på min nuværende konto ? det vil jo værre end del billigere + jeg får et ekstra headsæt med i købet :wink: .Jeg vil nemlig helst ikke lave en ny konto med et nyt gamertag.
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf robinhood 007 » 9. jan 2004 20:53

umiddelbart tror jeg ikke du kan gøre det ,uden at du skal finde på et nyt gamertag. :?
jeg mener at man kan have 5 gamertag pr xbox :lol:
ellers ville man kunne gøre det den anden vej også, altså hvis man har et 2 mdr trial lægge koden ind i sit årsabbonement ,og få yderligere 2 mdr :D tror bare ikke det kan lade sig gøre :(
******there can be only one*******
************xbox360************
robinhood 007
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf Peet » 10. jan 2004 01:27

Det tror jeg meget stærkt at man kan.

Under "Billing Supscription" eller noget i den retning, har du mulighed for at indtaste en ny kode, og hvis du indtaster den der står bag på dit nye Live-ket burde det være muligt at beholde dit gamertag.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 10. jan 2004 01:59

Tak for jeres svar.

Jeg vil prøve om det kan lade sig gøre her i weekenden :D
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 10. jan 2004 11:26

robinhood 007 skrev:ellers ville man kunne gøre det den anden vej også, altså hvis man har et 2 mdr trial lægge koden ind i sit årsabbonement ,og få yderligere 2 mdr :D tror bare ikke det kan lade sig gøre :(


Nej det kan man ikke...
man kan ikke forlænge med ny 2mdr. kode.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Peet » 10. jan 2004 12:46

Altså jeg har ikke prøvet at bruge de der 2-måneders Trial, da jeg har fået at vide at du ikke kan forlænge dit års-abonnoment med det, men det er næsten klart at det er muligt den anden vej rundt!

MS giver jo de to måneder væk, uden Voice så vidt jeg ved, for at lokke kunder til, og så står der vel noget med at man kan købe et kit nu, og så få et år. så ville det jo være ekstremt dumt af dem at tvinge Livere til at skifte deres tag som de var glade for..

Så jeg vil tro, at fra to måneders til et år er det muligt, men ikke fra et år og så add'e to måneder.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 10. jan 2004 14:20

Så fik jeg købt et starter kit,og man kan godt forny en 2 måneders Live konto uden problemer samtidig med at man beholder sit gamertag :D
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 10. jan 2004 14:28

Det var jo det jeg sagde..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf DRHooKDK » 11. jan 2004 17:47

Jeg ved godt det er smart at spørge om sådanne ting på et forum! men prøv ellers at ring til microsoft!! flinke mennesker!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Thomas » 28. jan 2004 22:13

Koster det virkelig 59 kr. om måneden efter ens abo. er løbet ud???
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Kaninus » 28. jan 2004 23:07

DRHooK: Jeg prøvede faktisk at spørge de venlige mennesker i microsoft... jeg fik enten fat i en lærling eller en sælger der var totalt inkompetent... for han kunne kun fortælle mig at der ikke var andet at gøre end at oprette et nyt gamertag... altså at det ikke kunne lade sig gøre bare at indtaste koden fra live kittet... sikke noget sludder... Det virker helt fint, og stadig samme gamertag...
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Salleman » 28. jan 2004 23:19

Jeg har ikke helt forstået de forskellige svar, så nu spør jeg lige for at være helt sikker..

Jeg har været beta tester for ms, og har efterfølgende fået en ny subscription code som tak for hjælpen.. Det jeg så gerne vil vide er om jeg kan beholde mit nuværende gamertag, og så bare indtaste den nye subscription code???
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf GrillBillerDK » 28. jan 2004 23:36

JA det kan man godt.. Kig under din konto profile i din xbox live opsætning, der kan man indtaste en ny kode.

Du kan godt gå fra en 2mdr til en 12mdr men ikke omvendt. og selt ikke en 2mdr til 2mdr.

du kan også hvis du allerede har et headset kan du bare vælge og købe et 12mdr abb direkte fra din live opsætning i din Xbox bare ved at vælge 12 mdr. pengene bliver automatisk trukket fra dit kort.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster

cron